Söndag

pustar ut, vilar ut efter två dagar med jobb. Mycket att göra men skoj att vara på gång igen. Älskar mitt jobb :)

Niklas och Lowe är på barnkalas och jag tvättar, plockar och donar... blev tröttsamt så jag uppdaterar bloggen istället, innan jag ska bege mig ut i halkan för att handla lite.

Söndag och vi firade ledigheten med frukost på maragoni, myspys söndag med andra ord.

Gårdagen spenderades hemma hos fam Lönn med varma mackor, öl och folkrace... haha trevligt var det trots det sistnämnda. Och nej Niklas jag kommer aldrig vilja börja köra folkrace! :) Är inte en tävlingsmänniska. Att åka fort på crossen och känna sig fri är mer min grej :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0