Skoldag

Eftermiddagen har jag spenderat på HIG och föreläsning om arytmier med Dr Magnusson. Väääldigt intressant men väääldigt komplicerat och svårt :) Efter en massa mail fram och tillbaka, med upptagna fördjupningsområden och för stora områden beslutade jag mig för att helt ändra ämne till Lång qt-syndrom. Kan ju bli bra de med, men det känns kasst att man inte får välja helt själv utifrån sitt intresse. På högskolan kör dom först till kvarn :)



Kvällen bjöd på potatisbullar och mys med lilleman, mamma och Leif kom även förbi på lite kaffe. Är trött på att aldrig ha nå kaffebröd hemma när folk kommer så imorgon ska jag nog baka lite kakor som man kan frysa in. Gubben är borta för att få ihop kosing till en folkracebil, kul liv. Känns som det inte händer nått här hemma. Men vem vill inte ha en knölig bil på gården? eller?!? Just nu känns det som om jag kräks bara av att höra ordet folkrace....

Imorgon ha jag en heldag med Lowe sedan väntar två nätter på <3.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0