Ledigmåndag

Ibland är der så skönt att få vara ledig i veckorna. Idag är jag och Lowe hemma. Håller på och städar lite. Ska baka lite senare och åka hem till mamma för att kika på hennes nya höns.
Imrgon på fm ska Lowe vara på dagis några timmar och jag har pluggdag. Efter 16 kommer tjejerna hit för genomgång av seminariefallen och jag ska väl försöka fixa nått ätbart.

Igårkväll åkte jag ner på stan och mötte upp Jessica, en pizza på Viking sen hem till henne för kaffe och skvaller :) Alltid lika roligt. Så när jag åkte hem 21.30 svängde jag in på ICA, köpte blomjord och panerade om mina blommor... dom är väldigt få till antalet, lyckas aldrig hålla dom vid liv. Dom få som var kvar var lite trötta, men ser mycket piggare ut idag :) Planterade även lite kryddfrön. Kanske jag har lite gröna fingrar ändå...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0