Freeedagsmyyyys...

eller? Niklas jobbar ikväll så jag tänke att jag och Lowe skulle ha lite fredagsmys. Hämtade han på dagis vid 16 sedan direkt till donken, där han endast åt några tuggor hamburgare och drack lite cola. Lekte en stund och som vanligt när man ska gå så blir det bråk och skrik (vad hade jag förväntat mig en fredagseftermiddag?) In på Ica för att köpa en ny film och glass (varför ska man envisas med att handla en fredageftermiddag då hela sandvikens befolkning är där?) Lowe taggad att se en ny film... men slocknar av i bilen vid 18 trots min skönsång :) "Mamma sluta sjung nu!" Haha
Nu sitter jag här i min ensamhet. Niklas har varit duktig och kopplat om sladdarna in och ut från TV:n vilket resulterat i att jag varken har TV-kanaler eller DVD-spelare :) (Kanske var det tur att plutten somnade, vilken besvikelse annars) Men snyggt blev det när man slipper se alla kablar som hänger :o)
Får kika på lets dance på datorn och finns det nå bättre än att ligga i sängen, käka glass och titta på TV? (Jo jag vet, jag borde röra mig istället, men det får bli nästa vecka ;))

Imorgon ska vi kika när Niklas spelar hockey, kan bli en upplevelse :o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0