...

ledigheten börjar lida mot sitt slut och aldrig tidigare har jag haft så ont i kroppen som nu :/ Har iofs kännt av det ett tag men det blir aldrig bättre trots spikmatta, massagestol, värme. Yrsel, nedstämdhet, trötthet, knakande axlar, utstrålning i armen...listan kan göras lång. Har ingen lust att söka för dessa besvär igen... sist jag gjorde det blev jag skickat till psykosociala teamet. Och visst blev jag hjälpt med den psykiska ångesten men smärtan från nacke och axlar finns kvar, som i sin tur leder till ökade psykiska besvär.
Hur tar jag mig ur denna onda cirkel?

Trots att det har varit underbart med ledighet ska det bli skoj att träffa alla arbetskamrater och skönt att komma in i rutiner igen.
Vad har jag då pysslat med när jag varit ledig? Bara umgåtts med familjen :) Syrran tyckte vi skulle dra utomlands i fredags, var väldigt nära att hänga på med Lowe, men jag kom på att jag skulle hinna hem till jobbstarten ;) Vi tar det lite senare i vår istället.

Håller på för fullt att städa bort julen... men det tar emot när det kommer till stjärnor och stakar (vill inte!) Men kanske man ska klicka hem några nya fönsterlampor så det blir lite roligare?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0