Fredag

började dagen med ett glas citronvatten. Gjorde en smoothie på yoghurt, banan, ananas och mango. Sörplar kaffe på stående fot medan bloggen uppdateras. Ska strax rasta hund, Lowe ska cykla. Till kvällen vankas smörgåstårta för att fira bror 40år. Så lunchen blir helt utan kolhydrader, kanske lite rökt lax sallad....

Hur mår min mage då? Den blir bättre för varje dag, har helt skippat laktosen nu. Blir iaf en smoothie per dag så förkylningen är nästan helt borta. Tror nog att min mage var i så dåligt skick att jag drog på mig förkylningar i ett.



Kommentarer
Postat av: Sabina

Ååååh så roligt att jag hittat din blogg! :).. Tack för igår, och ha nu en bra helg! Puss och kram

2010-10-29 @ 12:18:27
Postat av: Sabina E

Hej vännen! kul att jag hitta din blogg =)

va duktig du är som har botat dig själv! hoppas du blir helt bra snart, vore kul att ses! kram

2010-10-29 @ 14:13:19
URL: http://calibera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0