Influensavacc...

I måndags blev man vaccad mot influensa. Började med att jag fick grisöron. Har kännt mig tung i huvudet sedan dess, har nu fruktansvärt ont i halsen och en dryg kliande känsla i halsen. Antar att det är priset man får ta för att andra ska slippa bli jättesjuk.
Lowe har varit dålig i magen ända sedan vi kom hem från Turkiet. Själv börjar jag misstänka laktosintolerans... Har försökt gett honom laktosfri mat och då tycker jag att det blivit bättre, kanske bara är tillfälligheter. Får fortsätta utvärdera. Så himla tråkigt för honom att han inte får vara på dagis. En månad har han varit hemma sammanlagt nu. Hoppas han kan gå tillbaka nästa vecka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0