Ojojoj...

Hinner inte med att uppdatera här längre. Har börjat jobba heltid på one o five igen... så antingen är jag på jobbet eller så sover jag känns det som :o) Förra helgen spenderade jag i Karlstad hos Mariha, skit skoj att komma iväg dit och hälsa på. Leka med Tom, prata skit med Mariha och givetvis utgång på lördagen. Nöjesfabriken... har nog aldrig sett en sån stor nattklubb. Måste ladda upp lite nya bilder sen.

Just nu sitter jag på jobbet, nattskift i helgen.

Har fått dagisplats till Lowe i norrsätra. Ska tacka nej.
Igår fyllde lillebror 17 och imorgon fyller mamma 53. Ska ut till Barkhyttan och fira henne när jag vaknar.
Dagen idag spenderades nere i källaren, städade lite i tvättstuga och förråd. Skönt att slippa hoppa över kartonger och skit när man ska tvätta och basta :o)
Hmm... tråkigt inlägg det blev... men jaja... blev en uppdatering iaf :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0