vännen...

igår sa vi hejdå *snyft snyft*... men L, några månader i Russia går fort. Och skype finns nu i min dator :o) Såå tråkigt att jag inte kan vara med ikväll.

Själv har jag inte alls mycket tid över för blogg nu. Inte så mycket tid överhuvudtaget. Tycker jag mest är på sjukhuset.

Lowe är storgrabb nu, knallar omkring, klättrar i soffan, hjälper till att städa och hämta saker, säger "hej, där, mamma, pappa och aj". Kan låta som ett lejon och en ko. Helt otroligt vad tiden går fort...






Kommentarer
Postat av: Nea

Jättetråkigt att du inte kan vara med ikväll! :(

Men bra att du skaffat Skype! :D Då får du se mig live från det exotiska landet ;) Sen vill jag gärna ha ett "hej" från Lowe via camen också.. gobiten.



Nu snart blir det middag.. Puss!

2008-10-15 @ 17:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0