VAB och magsjuka

Gick hem från jobbet strax före lunch igår. Niklas ringde på morgonen och sa att han var magsjuk. Inte roligt att ha en ettåring springa omkring när man är dålig i magen. Så det var bara att stämpla ut och åka hem. Är även hemma ikväll och VABar. Fast det var tur det, för imorse vaknade jag med huvudvärk, feber och magont. Ingen magsjuka tror jag... tror det var min onda hals som spökade. Känner mig mycket piggare nu. Lowe stackarn måste ha haft magsjuka i lördags utan att vi visste det. Han åt ganska dåligt och spydde nån gång.

Strax ska jag åka ner på NTO.... lillebror ska ha konsert. Sen blir det grey´s för hela slanten. Imorgon ska man tillbaka till sjukhuset. Är ledig i helgen och lite sugen på badhuset med familjen.


 


Kommentarer
Postat av: Nea

Magsjuka låter verkligen inte trevligt :( Krya på er allihopa!

Ni skulle komma hit och bada! Här finns en grymt stor badpark. Lite omständigt att ta sig hit över dagen bara ;)

Sköt om er! Puss Kram

2008-10-23 @ 12:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0