pling pling

Jobbar natt, har inte mycket för mig efter att ha fyllt på två läkemedelsvagnar, två stickvagnar, tömt tugg och donat. Ska väl invänta att någon patient behöver en hjälpande hand eller att klockan kan närma sig halv sex så man kan börja med de nattliga blodtrycken. I väntan tänkte jag blogga lite.
Har lite problem med min design på bloggen, har gjort några tappra försök till att ändra den men inte blivit nöjd. Är det nån som är proffs?
Helgen bjöd på IKEA, plattmetropolen, IKEA och köpis igen, fiske med korvgrillning, snabbmat, cola, idol, stjärnor på is och en massa sovande i soffan. Somnade vid 10tiden varje kväll... i soffan... i försök att kolla på någon film. Helgen innebar också att fuktspärren är klar, imorgon (idag) börjar det roliga nämligen att sätta upp kaklet!! Wiee... kanske man kan ta sitt årliga julbad i det nya badkaret.
Igår fick jag ett roligt kvälls-samtal! Wieee!! Spännande... hemligt. Otroligt skojsigt.
Nu ska jag arbeta lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0