Stulen på akuten

... sitter och dricker kaffe ur en "stulen från akuten" mugg, surfar runt och läser nyheter. Undrar hur det ska gå för Sandviken, undrar hur det ska gå för världens ekonomi. Är inte så insatt. Är glad att jag har det jobbet jag har, trots finanskriser och nedskärningar kommer folk i alla tider bli sjuka och behöva vård. Är glad över att ha en sån underbar familj. Niklas, min livskamrat, älskar dig! och Lowe, finns inga ord som beskriver den kärleken.

31 dagar kvar till julafton!...och jag skäms...har fortfarande inte köpt en enda julklapp trots att jag skulle börja för en månad sedan. En vecka kvar till 1 advent. Jobbar hela den helgen så mitt adventspynt kommer nog upp måndag och tisdag nästa vecka *längtar*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0