Hunddoktor

Idag fick vi dagisplats på takläggaren, inskolning i januari. Tänk att min lilla pojk är så stor att han ska börja på dagis. Skönt att vi slapp ha honom i Norrsätra, där det knappt fanns en uteplats. Efter inskolning på takläggaren ska vi ställa oss i byteskö. Vill ju ha honom på västanbyn.
Malte har varit på doktorbesök idag, kissar blod, fick prostatan undersökt och röntgen. Malte tyckte inte att det var nån höjdare att göra en prostataundersökning, men vem tycker det är nått trevligt? Dom hittade inget fel. Om det inte blir bättre av antibiotika får vi komma tillbaka om en vecka.
Måste gratulera Kattis och Magnus som fick en liten Hugo i fredagsnatt!! Måste dit och snusa på sötnosen någon dag :o)

KaKaNs Vecka
Måndag: Jobba natt
Tisdag: Sova halva dagen, köpa present till Albin + byta en gitarr till GHIII
Onsdag: Träna 1,5h, jobba em
Torsdag: Jobba natt
Fredag: Jobba natt, Kalas i Backberg, Albin fyller år
Lördag: Sova halva dagen
Söndag: Träna 1,5h, jobba em.

Kommentarer
Postat av: Nea

Wow.. här händer det grejer med bloggen ser jag :)

Skönt att ni fått dagisplats!



Ja jag har det bra. Det går ingen nöd på mig :) Speciellt inte nu då vi har fullt hus på Gulfstream. Alltid trevligt med svenskt sällskap!



Jag kommer hem någon vecka innan jul. Sen blir jag hemma ända till slutet av januari! VM går i Sverige i januari så det känns meningslöst att vara här i en vecka efter jul för att sedan åka hem igen. Då har jag massor av tid för syjunta och korsordskvällar ;)



Hoppas ni har det bra? Och hoppas Maltisen kryar på sig!



Puss Kram

2008-11-17 @ 20:56:14
URL: http://neaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0