Vägen till 55

Idag: 1kg bananer och kaffe.

Väntar på mina prylar från panduro, jag ska ju bli en scrapare. Måste ju försöka ha någon hobby, har tröttnat på TV:n. Har ju mitt måleri också. Skönt att få en stunds avkoppling med tavelmålning och pyssel. Ska snart ta en promenix med Malte. Håller på och pysslar lite inne idag, tvätt och annan doning.
Ska försöka pallra mig ner på stan innan onsdag och köpa en bikini. Ska ju åka paradisbåt på torsdag, ligga vid poolen och sörpla drink.
Ikväll blir det nog en vända runt i ån i nya skorna. Känner mig sjukt laddat för 55 målet. Hoppas bara det håller i sig. Paradisbåten blir min första avstickare. Sjötunga med skaldjurssås *mums*, till det blir det nog några glas vitt. För mig blir det ingen fyllerikryss, ser mest fram emot att få pyssla om mig själv och sova i en gungande säng... en hel natt!
En till kopp kaffe sedan en skogspromenad med grisen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0