Torsdag

Börjar bli trött på ägg och bacon nu, fast ändå så är det så himla gott med mat :o) Funderade starkt på att bryta dieten igår. Sov från 19.00. Fast jag ska väl stå ut. Lowe var hos farmor och farfar igår, medan vi började med badrummet. Själv orkade jag inte så länge innan jag var tvungen att vila, hade kännt hela dagen att jag var seg. En sovandes Lowe kom hem vid 22, då var det bara att flytta över honom till sängen och gå och sova själv igen. Känner mig lite piggare idag men fortfarande trött.
Ligger här i soffan och väntar på besök av Mariha och Tom. Ska bli roligt att se hur stor den grabben blivit. Han har nog
växt om Lowe nu :o)

Kvällen bjuder på badrumsrenovering och ärtsoppa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0