Tisdag

Idag: 1kg bananer och kaffe.

Jag förstår idag hur narkomaner och alholister känner sig. Rastlös, yr, sug, svettningar, illamående, sur. Idag mår jag dock bättre, ska ut i landet idag och plantera potatis, sallad, tomater och morötter. Får se om det blir nå grönsaker och rotfrukter. Jag har ju inte speciellt gröna fingrar :o)

Igår köpte jag en bikini för 880kr!!! Och det enbart för att tuttarna ska få plats! Hittar ingen bikini för en billig penning. Så tänk er för innan ni gör sillisar! :o) Själv är jag sjukt avundsjuk på alla med små boobs...

Längatar efter morgondagens knäckebrödmacka.

En till kopp kaffe, promenad med Malte och tvätt väntar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0