Sommar!

Idag är det riktigt sommarväder. Har varit ute på gården mest hela dagen... eller från och till. Lowe är inne i en gnällperiod igen. Så snart kikar det nog fram några till tänder.

Har varit mycket denna helg. Lördagen bjöd på trerätters på Axmar brygga då Niklas mamma och pappa firade porslinsbrölopp. Söndag var det morsdags middag på Klaras. Måndag fyllde Maria år... där bjöds det på banan och kaffe. Råkade ju vara en banandag :o) Igår fyllde Linda 30, bröt min diet med lite fikabröd. Har ju faktiskt gått ner 6kg på 2 veckor! Anledning att fira. Men har en lång väg kvar med minst 8kg till. Slutade min diet idag, känner mig för slut i kroppen, och jag behöver mitt tålamod nu när Lowe inte vill sova och bara gnäller.

Har lyckats fått honom att somna en stund nu iaf... måste nästan väcka honom snart annars kommer han vara vaken halva natten. Vill ju ha min lugna stund ikväll framför Grey´s. Ska nog ta en joggingtur runt ån idag också, måste kika om liljekonvaljerna har slagit ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0