Tuff dag...

Ananas och kaffe. Höll på att svimma av hunger så jag tog mig en knäckebrödsmacka. Imorgon får man äta lite mer igen. Vägning igår visade på -4kg. Man går ju alltid ner mest första veckan när man blir av med en massa vatten. Hoppas på -10 under dessa fyra veckor... sen ska jag ner ytterligare 5 innan jag nått mitt mål.

Nyss varit och handlat räkor, kyckling, ärtsoppa, frukt och sallad... konstigt nog längtar jag efter ärtsoppan :o) Har faktiskt inget sug efter godis och läsk ännu. Vi som vanligvis brukade dricka flera liter cola i veckan. Det jag längtar efter är kött, bea och potatisgratäng eller varför inte en flottig pizza?

Nu är det dags för lite bastubad...


Kommentarer
Postat av: Nea

Vilken karaktär du har!! Otroligt duktig :)

2008-05-21 @ 11:05:31
URL: http://neaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0