Helgen

I torsdags åkte jag paradisbåt med one o five, riktigt trevligt och myspysigt. Tyvärr glömde kakan att knäppa kort... vet inte om det berodde på alkoholintag eller ren lathet. Blev iaf några bilder.





Lördagen tillbringades på Alborgen med tjejerna då Mariha firade sin 25årsdag. Så himla roligt!! Såklart vann mitt lag ;o) Fyra timmar av lek går fort. Lite fika i bussen hem, en dusch sedan hem till Mariha som bjöd på exotisk planka och bubbel. Tyvärr så tackade jag nej till bubbel och utgång. Tyckte jag hade varit borta för mycket. Så kvällen slutade för mig vid 11. Men jag tror att tjejerna hade roligt på snobby sedan. Äve denna gång glömde kakan kamera *suckar*



På söndag morgon packade familjen in sig i bilen och åkte ner till Uppsala. Tre timmar långt besök på bauhaus. Så nu har vi beställt badrumsmöbler och kakel. Kirrade även kakel och klinkers till hall, tvättstuga och relax. Längtar efter att få ta ett bad i det nya badkaret :o)

 Badrumsmöbeln som är beställd.





Lowe har humörsvängningar :o)

Kommentarer
Postat av: Nea

Den där ungen kan jag käka upp :P

2008-05-19 @ 17:57:00
URL: http://neaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0