Äntligen fredag!

Igår hade jag besök av Mariha och lilla Tom.... eller liten och liten, han är lika stor som Lowe trots att han är tre månader yngre :o) Vi hade riktigt trevligt. Kom på när dom åkt hem att jag inte bjudit på fika... man glömmer ju sånnt när man själv går på diet. Så Mariha... förlåt! Lovar att bjuda på fika nästa gång :o)


Idag har jag umgåtts med mamma på fömiddagen. Efter lunch åkte jag och hämta Maiia i stallet och åkte hem till henne en sväng. Sedan tog vi en lunch på Deli. Riktigt trevligt varje gång!

Niklas har åkt ner till Uppsala idag för att hämta kakel och badrumsgrejjer. Hoppas han kommer hem snart... saknar massa. Har nyss badat och nattat Lowe så nu känner jag mig riktigt ensam :o)
 
Nybadad, nyäten och trött :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0