Joline 1år

Idag har vi varit på kalas hos Joline... stora tjejen blev 1år. Och idag blir Lowe 6månader, vart tar tiden vägen? Man förstår knappt att han hunnit bli så stor. Mamma och pappas lilla troll :o) Tyvärr har både jag och Lowe blivit förkylda... för mig rinner näsan medan Lowe har problem med rinnande och varande ögon. Började med feber hos Lowe i onsdags. Själv har jag klarat mig från feber, men känner mig allmänt trött.
 

Gjorde mentaltest på Malte förra veckan. Det var som vi har trott, han är rädd och osäker, men inte aggresiv och han har inge kamp i sig. Fick lite tips och råd på hur vi ska träna bort hans dumma beteende. Så nu hoppas vi på att han ska bli en säker och stabil vovve. För han är ju otroligt snäll och mysig med alla i familjen.

Hittade en hängare idag på internet som jag skulle vilja beställa.... den skulle passa så sjukt bra i våran hall! Perfekt att hänga nycklar och andra småsaker på!
 
Förövrigt har jag idétorka vad det gäller rust och inredning! Vet inte riktigt hur jag vill ha det i källaren. Gästrum och gillestuga... några idéer??






Kommentarer
Postat av: Mickan

Fint ni fått det hemma, bra smak =) Billy gör samma sak som Malte! jobbigt.

2008-03-06 @ 13:05:50
URL: http://mickand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0