Chokladmuffins

Idag har jag haft mycket besök. På förmiddagen kom Ante förbi och drack kaffe med mig, roligt att höra hur han har det i Barcelona. Han stannade kvar tills Niklas kom hem över lunchen. Måste spara pengar och åka till honom och Erika i Barcelona. Sedan kom Carina, Anders och mamma förbi och fikade mina nybakta chokladmuffins. Blir mycket bakning nu när man är hemma hela dagar :o)

 Min fina tårta till alla hjärtans dag.

Annars har jag pysslat lite nere i källaren idag. Kollat i genom och packat om lite kartonger, för att packa in det i förrådet. Sedan har jag skrapat bort tapet på dörrar och garderobsdörrar.

Nu sitter jag och slappar i soffan. Har lyckats fått Lowe att somna i tid idag. Skönt att få nån timme i lugn och ro på kvällen. Så nu är det Greys för hela slanten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0