Hmm...

sitter och grubblar på om jag vågar hänga ut tvätten idag... ena sekunden ser det ut som det ska börja regna... sen övergår allt till strålande sol. Gör nog ett försök med tvätten iaf. Annars får jag väl blåsa den torr ikväll :o)

Snart kommer nicke-bus hem... då ska vi ta en repa på stan. Handla morgondagens dricka mm. Ikväll blir man ensam igen (fisket kallar)... hoppas på att trollet ska somna i tid så jag hinner slinga och dona. Måste ju försöka fixa håret till imorgon.

Morgondagen bjuder på midsommarlunch i öjaren sedan dans i högbo. Kvällen spenderas hemma hos Jessica och Ecke med grillning, alkohol och lekar. Lowe spenderar sin natt hemma hos farmor och farfar.

Nu ska jag skynda mig med tvätten...

Kommentarer
Postat av: Ang1e

Så skönt att kunna ha barnen sovandes borta nån natt! Vi har fortfarande inte haft Emilia borta nån natt och hon är 2½ år..Ammade henne i 1½ år pga krångel med vanlig mat och sen har det liksom inte blitt av :-)



Trevlig midsommar!

2008-06-20 @ 21:12:32
URL: http://angelica0lsson.blogg.se/
Postat av: Nea

Jaa, jag hade över 100 bilder när jag kom hem! Men det var ju många som hade knäppt med min kamera tror jag.. för endel bilder känner jag inte igen :P

Jag har jättemånga söta på dig som du måste få :D Den roligaste är "vem suger mest?" innan du fått pallen.. haha!! Sen har jag många där du ska skåla och snapsa också ;) Du får kika på dem nån gång!

Ha en bra dag, nu ska vi åka till Emma och Micke.

Hälsa Niklas och Lowe!



Puss!

2008-06-22 @ 13:09:11
URL: http://neaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0