....

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om idag, känner mig lite tom.

Jobbade lördagkväll... hade hellre varit hemma. Kaoskväll! Frågan som tynger en när man åker hem... varför vill jag jobba med folk som är döende? Med press om att man inte får göra fel, att man måste agera, att man hela tiden måste vara på topp. Trost detta älskar jag mitt jobb...

I fredags blev det 1000kr på Ikea. Mattor, överkast, vispar, leksakslådor, prylar till köket. Alltå en massa nödvändigt kraffs. Ikea måste vara bäst på billigt nödvändigt kraffs.

Idag var vi till Högbo och provade nya minigolfen... ganska skoj. Fast dom hade ju kunnat lagt ner lite mer fantasi på banorna :o) Blev en mjukglass på Qvarn också. Eftermiddagen bjöd på lax och mos i Vallhov... riktigt gott. Nu sitter man ensam i soffan och alla tankar och funderingar snurrar runt. Niklas är ute och fiskar i båten. Hoppas på en gös idag... är så sjukt sugen på gös, potatis och hollandiesås.

På fredag är det midsommar, ska göra ett försök i valbo att hitta nått fint plagg, vill även klippa mig lite och lägga i slingor. Helst skulle jag vilja klippa av ganska mycket... typ jättekort... men min sambo tycker inte detsamma. Hmm... fast kanske man ska ta och låna hans rakapparat nu när han inte är hemma.... :o)


Kommentarer
Postat av: Ang1e

Haha! Undra hur många ggr jag själv funderat på att "göra en Britney"? Är så less på mitt hår!

2008-06-16 @ 14:32:44
URL: http://angelica0lsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0