Julklappar

Igår var jag hos frissan igen och blev 1300 kr fattigare. Kostar att ligga på topp ;o) Sen åkte vi in till Valbo och handlade en MASSA julklappar!! Toys r´ us blev 1700kr rikare. Nu är det bara två klappar kvar.
Idag har jag, Lowe och Malte bara tagit det lugnt. Hade tänkt städa lite men det är lite svårt med en unge som springer och drar en i byxorna och en hund som springer efter :o)
Inatt ska jag ut och jobba igen, blivit en del nätter nu. Känns som om man får vara hemma lite mer så och får lite mer tid med Lowe. Nu är det dags att ta tag i lite vardagssysslor.

Kommentarer
Postat av: Nea

Va skönt att ha kommit så långt i julhandeln! Lowe kommer ha fullt upp fram till nästa jul hör jag :)

2008-12-03 @ 21:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0