HLR

Min dag började med ett esök på Annas topp till tå... fick fransar och bryn fixade. Blev RIKTIGT nöjd. Nu kan man gå utanför dörren utan smink, träna utan att se ut som en tvättbjörn, gråta när man vill, och det bästa av allt... klia sig i ögonen när man vill och hur mycket man vill!

Sedan var det dags att åka in till hospitalet för lite utbildning. Dags för att uppdatera sin hjärt- och lungräddning. Räddade faktiskt livet på den patienten... men svettig var man efter HLR i 7min... tänk då att hålla på i 20...
Kände mig lite otränad så efter det besökte jag plan 13, crosstrainern i 25min och lite magövningar, dusch och sedan hem till familjen.

Imorgon ska jag till frissan och fixa peruken, klippa och lägga slingor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0