Rivning.

Idag har vi varit i huset hela eftermiddagen och rivit. Tapeter, garderober. dörrar, lister, tak och väggar har åkt ner :o) Känns så himla skoj när det börjar hända saker. I vårat sovrum blir det svart och rött i Lowes rum blir det blått, grönt och svart i hallen blir det vitt och svart.... så svart är våran genomgående färg i huset :o)
Jag och Lowe åkte hem efter att han sovit i vagnen ute... för det är alldeles för dammigt för hans stackars näsa. Ska åka tillbaka lite senare för att kolla så att dom sköter sig och gör som jag planerat *s*

Nu ska vi bara beställa kök, kakel, badrumsinredning, köpa tak, färg, golv, säng.... hua vad dyrt! Men det är attans kul att hålla på. Just nu sitter jag och försöker få lite inspiration till Lowes vägg och till köket.

Kommentarer
Postat av: Nea

Ojoj vilket arbete ni har framför er.. men det låter riktigt kul på samma gång!
Nu får du acceptera min friend request på facebook så blir du min 100:e vän :) Sparar den platsen åt dig.
Konstigt att jag inte kan lägga till dig bland kontakter här på blogg.se, men du har ju ingen "profil" så det är väl därför.
Kramkram

2007-11-04 @ 21:59:39
URL: http://neaand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0