Pepparkaksbak

Idag gav jag mig på attgöra ett pepparkakshus, vilket jag ångrar stort! Först brände jag alla delar, sen gick dom sönder, sen kladdade man kristyr överallt.... och till sist gick inte delarna att sätta ihop *grrr* Allt blev bara skit. Sen orkade jag inte baka nå fler pepparkakor.... blir väl att äta upp resten av degen och sedan köpa färdiga peppakakor :o) Imorgon ska jag ge mig på lussebullarna istället... hoppas dom blir lyckade iaf.

Igår skulle vi ner i källaren och ta upp adventssakerna.... men de tycks vara spårlöst försvunna *gråter* Mina fina adventssaker....:o( Hittade bara julsakerna.Har iaf fått upp lite pynt ,tur att jag köpt lite nytt pynt iår. Men jag vill fortfarande ha tillbaka mina adventssaker! *ledsen*

Nu ska jag hänga tvätt och städa undan efter baket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0