Niklas 25år!

Idag fyller min älsklng, Lowes pappa och Maltes husse 25år! Sin födelsedag tänker han tillbringa i huset med att riva ut badrum och kök :o) Jag och Lowe ska snart gå och köpa en present till honom (är ute i sista sekunden som vanligt :o)) Sen ska jag nog in på Åhlens och köpa tapeter och en julstjärna på ekfot.
Måste bara skriva om en sjuk grej! Jag, Lowe och Malte var ute och gick i torsdags, vi var på väg till Niklas jobb för att hämta bilen och åka till huset, då stannar det en vit volvo precis framför oss. "Drygt" tänker jag som måste dra runt vagnen och släpa runt Malte (som har sin egen vilja vart han vill gå). Kommer fram till förarfönstret och ser att mannen som sitter där i har en porrtidning uppslagen vid ratten och sitter där och onanerar!!! Blev så himla förvånad och nästan lite generad för att jag såg så jag skyndade därifrån.... efter jag kommit några meter bort insåg jag ju att jag just blivit utsatt för en blottare! Vad är det för sjuka människor som måste visa upp sig för andra... för en mamma med barnvagn och hund?! Helsjukt! Blev sedan lite arg för att jag inte kollat regnummer och hur han såg ut!... men som sagt får man en liten shock :o)
Igår var vi in till IKEA och coop, köpte golv till sovrummet och easy cover för att täcka väven i hallen, resten av dagen tillbringade vi i huset, rev ut väggarna i badrummet och insåg att vi måste regla om dom innan vi kaklar annars kan kaklet börja spricka. Detta gör att vi ska flytta ut väggen en bit i sovrummet. Uscha.. mycket jobb och extra onödiga pengar. Men det är ju lika bra att göra det riktigt.
Nu är det dags att klä på fisen alla ytterkläder och packa ner honom i vagnen... för nu är mamma shoppingsugen :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0