Facebook?

Jag förstår mig verkligen inte på facebook... varför har detta community blivit såååå populärt? Ett community som är "mognare".  Jag tycker att det är krånligt och föööör mycket tjaffs! Tackar vettja Lunar som man förstår sig på hur man skriver till folk. Antar att jag inte är tillräckligt "mogen" för facebook.

Idag har jag försökt knäppt julkort på Lowe... gick lite sisådär :o) Han var inte på humör. Har varit lite kinkig idag och bara sovit korta stunder.

Vi ska snart ta en liten promenix till affären och sen ska vi åka upp till huset. Niklas är redan där och håller på för fullt. Igår var vi och handlade gjorde av med över 30 000 på 2 timmar :o)




Kommentarer
Postat av: Nea

Så söööt han är :)

2007-11-29 @ 15:14:46
URL: http://neaand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0