BVC

Idag har jag och Lowe varit på BVC, han växer som han ska och ligger nu på normalkurvan. Har slutat helt med bröstmjölk och får bara ersättning, men lika go och glad är han för det :o) Det är nog mest en själv som saknar att kunna amma...

Niklas är i huset idag igen som vanligt... fast det är väl bra så att det blir nått gjort...för jag vill ju flytta in till 1:a advent, längtar efter att få ta fram julbelysning och julgardiner *myser* Fram tills dess får jag nöja mig med att tänka lite ljus här hemma i lägenheten.

På lördag ska jag lämna Lowe hos mamma några timmar så att jag kan måla elementen, listerna och dörrarna, sen måste vi börja med taken så att vi kan få upp lite tapeter. Måste skicka efter tapeter till vardagsrum och kök... men jag kan inte riktigt bestämma mig :o) Finns så sjukt mycket snygga tapeter på engelska tapetmagasinet. 
På lördagkväll ska Niklas ha ett litet kalas för familjen. Tänkte då dricka ett glas vin för första gången, kommer nog snurra till riktigt på bara ett glas också :o)

Idag träffade jag Jessica, alltid lika skoj och intressant att höra vad som händer i sandviken *s*


Kommentarer
Postat av: Nea

Men gooooguuuubbeeeen :D Jaså, ni vill flytta in så snart! Va fint ni kommer få det, såsom ni rustar och har er. Kram

2007-11-08 @ 20:21:13
URL: http://neaand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0