Värk...

Har värk i hela kroppen idag.

Var ute med Malte igår kväll... gick förbi livingroom, jättemycket folk eftersom det var quiz, en kille kommer ut från livingroom och ropar till några andra på andra sidan parken. Malte blir naturligtvis jättenervös, så skrajsen som han är, och börjar morra och springa fram och tillbaka. Detta resulterar i att jag snubblar på Malte och gör världen vupa och ramlar pladask på gatan *PIIINSAMT* Killarna kommer naturligtvis fram och frågar hur det gick "bra" säger jag och försöker skynda därifrån, för i själva verket gjorde det sjukt ont! :o) Har nog aldrig skämts så mycket någon gång.... och alla som satt inne på livingroom måste ju också ha fått sig ett gott skratt. För efter lite tårar kunnde jag inget än skratta när jag berättade vad som hänt för Niklas *fniss*

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men gumman då! Ja fy fasiken vad pinsamt det kan vara att göra en vurpa sådär..Hoppas allt är bra med er tre. Kram kram

2007-12-07 @ 15:06:54
URL: http://jenkiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0