Trött, trött, trött...

NU vill jag flytta in i huset! Vi rustar och rustar men hela tiden får vi ta ett steg bakåt.... nu måste vi riva ur vårat nyinlagda golv i köket pga knarr. Får iaf ett nytt golv utan att behöva betala.... men hallå!! Vem ersätter all förlorad tid? Stommarna till köket är iaf ihopskruvade, nu ska dom bara sättas på plats. Nu har jag bestämt tema för Lowes rum! Blir ett pirat-rum... blir super coolt :o) Fick lite inspiration när Pappas Ann kom hit med en stol hon målat till Lowe. Så nu är det bara att börja skissa på piratskepp, döskallar och pirater.

Har varit till BVC med Lowe idag. Han väger nu 6kg och är 60cm lång. Fick sin första spruta... gick hur bra som helst... tänkte först börja gråta men ångrade sig när han fick syn på mobilen i taket igen. Men efter den har han mest sovit.... trodde att han hade feber, men det hade han inte. Får se om han piggar på sig till kvällen.

Äntligen har vi fått tända det första ljuset! Nu blir det julmys varje dag. Helgen bjöd på lussebak och mera julpynt. Fast jag missade julskyltningen... :o( Vagnen stod i Svibacka. Men jag kikade på allt folk från fönstren :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0