Nu är det nära...

Bara några dagar kvar till julafton och jag har fortfarande inte alla klappar klara, tänkte ta mig en runda i valbo imorgon igen. Vet väl ungefär vad jag ska kolla efter nu.

Nu går det framåt med huset... tapeterna är nästan uppe i vardagsrum och kök... och alla köksluckor är på plats. Imorgon kommer listerna så då borde sovrummet kanske bli helt klart. Och på torsdag kommer kaklet till köket. Sjukt snyggt kakel kan jag säga ;o)

Lowe gör framsteg varje dag. Nu håller han huvudet själv... lite vinglig ibland. Häromdagen vände han sig från mage till rygg två gånger. Från rygg till mage kommer nog att dröja för han är ju så nöjd med att ligga på rygg och kika :o) Har börjat introducera babyplus 2 nu... började märka att han blev mer och mer hungrig, vaknade flera gånger på natten för att äta. Sedan vi började blanda hälften hälften på kvällarna så har han sovit hela natten. iofs så somnar han väldigt sent... är fortfarande vaken nu när jag skriver detta. Ska ta och försöka mig på att natta honom nu.

 Lowe i röran
Köket på god väg...
Tapeterna på väg upp  vardagsrum/kök
 Kontoret (sjukt nöjd med tapetval :o))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0