Jobba, jobba, jobba...

Gör en liten fuling och skriver blogg på jobbet (hoppas inte någon chef läser detta *skratt*). Vi har haft en lugn natt. Hade laddat upp med marabou med daim och julmust (viktigt med socker så man håller sig vaken) har även blivit en och annan kopp kaffe. Om nån timme ska jag sätta igång med lite morgonarbete och ta blodtryck på alla patienter.
Känner mig sjukt trött nu... och hoppas att jag kan hålla mig vaken hela vägen hem till sängen.

Nu är Niklas ledig ända till efter nyår!! Jippie!! Ska bli så skönt att få ha honom hemma.... eller han kommer väl tillbringa mycket tid i huset men jag hoppas han kommer ha lite tid över till sin familj också.

Arbetet is calling,
nu är det dags att göra sig förtjänt av pengarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0