Hemmakväll

Ikväll ska jag och Lowe vara hemma, blir inge hus, ska snart gå och handla sen ska Lowe bada ikväll. Och jag tänkte pyssla lite här hemma. Ska nog ner i källaren och hämta upp lite kartonger, så kan jag börja packa ner allt som inte kommer att användas innan flytt, gardiner, lakan ovs. Sen ska jag packa ner alla kläder som Lowe vuxit ur. Är ju ganska skönt om man kan börja köra dit lite saker redan nu, så blir det inte så mycket sen under riktiga flytten. Nu är iaf sovrum tapetserat, kontoret r nästan helt klart, fattas bara lite lister. Nästa vecka kommer det en ny målare (eftersom våran målare blev pappa här i helgen) så då blir nog hall, Lowes rum och vardagsrum färdig tapetserat. Köksstommana står på plats och förhoppningsvis kommer vitvarorna nästa vecka. Det tråkiga är att vi måste vänta ända till 7jan på bänkskivorna.


Kommentarer
Postat av: Sara

Åh, så fint!

2007-12-12 @ 22:49:27
Postat av: Nea

Ni är så duktiga!! :)

2007-12-15 @ 15:52:22
URL: http://neaand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0